dimecres, 24 d’agost del 2016

NOU B.O.M (Block del Mes) al 100 % Patchwork

Hola!

Després de l'éxit el curs passat del Quilt de les Dotze Dames, aquest curs cosirem amb totes aquelles que us volgueu animar el Quilt de les Nines Japoneses.

Tras el éxito el curso pasado del Quilt de la Doce Damas, este año coseremos con todas aquellas que os querais animar el Quilt de la Muñecas Japonesas.

Per aquelles que no el conegueu, és un Quilt de la quilter Susan Claire, i consta de 9 blocks on hi ha nines japoneses i alguns objectes tipics del Japó.

Para quien no lo conozca, es un Quilt de la quilter Susan Claire, y consta de 9 bloques donde hay muñecas japonesas y algunos objetos tipicos de Japón.



Al 100 % Patchwork ja tenim la nostra versió bastant avançada, en alguns dies la tindrem a la botiga perque la pogueu veure d'aprop.

En 100 % Patchwork, ya tenemos nuestra versión bastante avanzada, en algunos dias ya la tendremos en la tienda. 

El B.O.M. (Block del mes) començarà aquest mes de setembre, el proper dissabte dia 17 de 10 a 13 farem la primera convocatoria. Al igual que el curs passat, les que volgueu podreu venir a la botiga un cop al mes per cosir totes juntes ó qui no pugui venir, tindrà l'opció d'enviament dels patrons per mail.

El B.O,M. ( Bloqe del mes) empezarà el próximo sábado dia 17 de septiembre, de 10 a 13, haremos la primera convocatoria. Igual que el curso pasado, para todas aquellas que quieran, haremos una sesión mensual en la tienda para coser juntas, para las que no puedas venir, siempre tenemos la opción de envio de patrones por mail. 

Amb la compra de les teles de base de la manta es tindrà accés al Block del Mes, això suposa un cost de 35 euros. A banda hi haurà la opció de tenir cada mes les teles per les aplicacions segons la versió del 100 % Patchwork, amb un cost de 10€ mensuals ó utilitzar teles que tingueu a casa.

Con la compra de las telas base del quilt se tiene acceso al Bloque del Mes, esto supone un coste de 35 euros. A parte para las que quieran tendremos mensualemente la entrega de las telas para las aplicaciones segun la versión del 100 % Patchwork; con un coste mensual de 10 € ó se pueden utilizar teles que tengais en casa. 

Us adjunto una foto del Quilt original de Susan Claire.
Os adjunto una foto del Quilt original de Susan Claire.



Les inscripcions ja son obertes!
Anima't que ens ho passarem molt bé!

Per inscripcions, heu de trucar al 93.889.37.64 o enviar mail a 100x100patchwork@gmail.com

¡Las inscipciones ya estan abiertas!
Animate que nos lo vamos a pasar en grande!
Para inscripciones, llama al 93.889.37.64 o envia mail a 100x100patchwork@gmail.com


Fins ben aviat!
Hasta pronto!
Francesca
100%Patchwork by Francesca Roca